Verzend- en leveringsbeleid
1. Verzending
Voor de zending gebruiken wij de service van Bpost en Post NL. Bestellingen vlak voor het weekend zijn iets langer onderweg. Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland. Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn. Bij ons kun je dit verwachten:
- Bestellingen worden elke week verzonden.
Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen na onze e-mail nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op via info@huppatee.be
Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Verzendingen binnen België ontvangen ook een mail van Bpost met daarin een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen op Bpost.be. Verzendingen naar Nederland worden afgehandeld door post NL.
Heb je nog geen e-mail ontvangen? Het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Check ook zeker je spam folder. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via info@huppatee.be
Andere belangrijke informatie:
Huppatee.be levert op dit moment alleen in België en Nederland.
Verkeerd verzendadres ingevuld?
Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@huppatee.be. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verzonden is.
Bestelling wijzigen of annuleren?
Het kan soms zijn dat de bestelling al verwerkt is of bij de verzendpartner aangemeld. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar info@huppatee.be
Retourneren.
Niet goed? Stuur ons een mail binnen de bedenktermijn van 14 dagen na aankoop. We verwijzen je naar onze algemene voorwaarden voor alle details. Je staat uiteraard in voor de verzendkosten.
Is het product niet gebruikt- met zorg en niet beschadigd? Stop het weer in het meegeleverde doosje (of een andere stevige verpakking) en retourneer het naar:
Huppatee – Houbrechts Jordi
Putstraat 5
3700 Tongeren, BELGIUM